Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

DE HOOFDPIJNCLIËNT ‘Niemand had hem kunnen helpen’

Bani Da Lima (66) was 15 jaar lang manager behandelzaken bij Jellinek. Om precies te zijn bij de afdeling JellinekMinnesota die hij zelf in 2007 heeft opgezet. Gevraagd naar een hoofdpijncliënt, heeft hij er meteen één voor ogen. 'Wat had ik nog meer kunnen doen?'
© Gijs Kast

‘Na de werkdag de knop omzetten, is mogelijk. Ik heb er een punt van gemaakt om goed voor mezelf te zorgen in dat opzicht. Ik werk en richt me volledig op dat werk. Als ik klaar ben, gun ik mezelf nog een half uur om over dingen na te denken, ze te verwerken en dan los te laten.

Anders red je het niet. Je kunt alleen maar de beste zorg

Premium

Wil je dit artikel lezen?

Neem een Zorg+Welzijn kennismakingsabonnement voor slechts € 15. Na twee maanden stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online alle artikelen uit Zorg+Welzijn magazine lezen
  • Toegang tot meer dan 900 zinvolle dagbestedingsactiviteiten

Al abonnee? Log dan in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.