Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Houd alleen van tijdrovende cliënten goed de cijfers bij

Hoe krijg je het management zover dat je ruimte krijgt om cliënten te helpen zichzelf te helpen, ook als zij nu al onevenredig veel aandacht vragen?

Joke hoort het zichzelf soms verzuchten: ‘Daar heb je mevrouw De Vries weer.’ De weduwe van drieëntachtig belt minstens drie keer per week, vaak over dezelfde dingen: een knellend korset, zorgen of haar zoon bij het doen van haar financiën niet af en toe iets naar zichzelf toeschuift, bijwerkingen van medicijnen die erger zijn dan de kwaal. Al irriteert ze zich, toch gaat Joke vaker bij De Vries langs dan voorgenomen. Mevrouw heeft immers weinig

Premium

Wil je dit artikel lezen?

Neem een Zorg+Welzijn kennismakingsabonnement voor slechts € 15. Na twee maanden stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online alle artikelen uit Zorg+Welzijn magazine lezen
  • Toegang tot meer dan 900 zinvolle dagbestedingsactiviteiten

Al abonnee? Log dan in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.